Ce numără macrocomenzile pentru pierderea în greutate. Cum să numărați macro-urile: un ghid pas cu pas - Nutriție -

ce numără macrocomenzile pentru pierderea în greutate

Ar trebui să număr macrocomenzile? Numărarea caloriilor, numărarea macro-urilor, numărarea micros Este cu atât mai important să știm ce să numărăm și de ce unii oameni numără macro-urile.

Ce înseamnă să numeri macro-urile?

Dar cea mai importantă întrebare este dacă ar trebui să numărați singuri macro-urile. Puteți afla ce sunt macronutrienții aici și cum să elaborați un plan nutrițional bazat pe macronutrienți aici. Doar o reamintire rapidă, macronutrienții sunt substanțe care dau energie și construiesc mușchi pentru organism și sunt proteine, carbohidrați și grăsimi. O dietă echilibrată este de obicei suficientă În cazul normal, adică dacă luați o dietă echilibrată și echilibrată caloric, de exemplu sub forma dietei mediteraneene, luați cantități suficiente din toți macronutrienții.

Macrocomenzile pierderea mușchi

Carbohidrații sunt consumați zilnic sub formă de pâine, paste, cuscus și alte produse din cereale. Se găsesc și în fructe, produse lactate și, într-o mică măsură, în legume. Aici sunt preferate produsele din cereale integrale bogate în fibre, astfel încât sătura să dureze mai mult. Proteinele sunt, de asemenea, furnizate în cantități suficiente sub formă de pește, carne, produse lactate și ouă prin urmare, cel puțin 0,8 g per kilogram de greutate corporală, de obicei chiar mai mult.

Grăsimile și uleiurile sănătoase sunt, de asemenea, conținute abundent prin utilizarea recomandată a uleiului de măsline.

Urmăriți ceea ce mâncați

Piramida alimentară a dietei mediteraneene. Nu trebuie să numărați macronutrienți suplimentari pierderea tânără în greutate vă puteți salva scrierea în jos și, în schimb, puteți face ceva care este bun pentru dvs. Când are sens să numărăm macro-urile Cu siguranță există câteva situații sau obiective pentru care poate fi util să notezi macrocomenzi sau cel puțin pentru o perioadă scurtă de timp să fii clar despre starea actuală.

ce numără macrocomenzile pentru pierderea în greutate

Construirea musculaturii Oricine face antrenament intens cu greutăți, adică mai mult de 3 unități de antrenament pe săptămână cu greutăți mari, ar trebui cel puțin inițial să fie conștienți de dieta lor.

Dar nu vorbesc aici, după cum s-ar putea crede, de proteine.

Cum să le numeri

Mai degrabă, este cazul ca antrenamentul intensiv cu greutatea să golească depozitele de glicogen din mușchi și acestea au nevoie de carbohidrați pentru a fi completate.

De asemenea, mușchiul poate produce energie din proteine, dar poate începe să scoată proteina din mușchi. Și asta ar fi o prostie. Aceasta înseamnă că carbohidrații sunt numărați aici, iar preluarea lor după antrenament este de o importanță centrală.

ce numără macrocomenzile pentru pierderea în greutate

Da, există un conținut scăzut de carbohidrați și mulți sportivi o fac, atunci trebuie doar să mănânci mai multe proteine, dar nu contează pierderea de grăsime, apoi, în cele din urmă, contează doar echilibrul caloric.

De asemenea, sportivii nu consumă suficiente grăsimi, adesea de teama de a nu se îngrășa.

Care sunt macronutrienții?

Dar este mai important să acordați atenție grăsimilor sănătoase decât să numărați suma. În general, poate avea sens ca sportivii să acorde atenție grăsimilor și carbohidraților, pe lângă un aport suficient de proteine. Cu toate acestea, este suficient ca un sportiv hobby să conștientizeze conexiunile și să-și schimbe obiceiurile alimentare în consecință.

Doar cei care se antrenează foarte intens, deci de 4 ori pe săptămână, cu greutăți mari până la epuizare musculară și care, de exemplu, se pregătesc pentru o competiție, trebuie să conteze permanent. Compoziția exactă a macro-urilor este de asemenea importantă aici, de exemplu pentru echilibrul apei și, astfel, aspectul mușchilor.

ce numără macrocomenzile pentru pierderea în greutate

Prin urmare, este esențial să aveți un nivel ridicat ce numără macrocomenzile pentru pierderea în greutate proteine. În dietele cu o limită calorică foarte scăzută sau în dietele cu conținut scăzut de carbohidrați în care organismul suferă de o lipsă de carbohidrați, trebuie să se acorde atenție asigurării unui aport suficient de proteine, altfel masa musculară va fi redusă. Chiar și într-o dietă cu conținut scăzut de calorii, trebuie să vă asigurați că consumați suficiente grăsimi, chiar dacă de multe ori acest lucru nu se încadrează în plan.

Cum se numără macrocomenzile: un ghid pas cu pas

Cel mai important lucru într-o dietă cu conținut scăzut de calorii este antrenamentul cu greutăți. Numai dacă mușchii continuă să primească semnalul că sunt necesari, corpul va descompune în primul rând grăsimea.

Fără antrenament cu greutăți, toate proteinele nu sunt de nici un folos. Cu toate acestea, este suficient un antrenament cu greutate moderat, prin urmare, 3 unități de antrenament pentru tot corpul cu greutăți.

  • Cum se calculează macrocomenzile pentru pierderea în greutate și câștigul de mușchi Macrocomenzile pierderea mușchi Add: kuhuto17 - Date: - Views: - Clicks: Fiți gata să renunțați la produse semifinite, fast food, apă dulce: aceste produse nu conțin substanțe utile și conservanți împiedică îndepărtarea toxinelor din organism.
  • Gânduri finale În timp ce poate părea intimidant la început, numărarea macro-urilor este o practică obișnuită în rândul dieterilor, culturistilor și consumatorilor conștienți de sănătate.
  • Am 60 de zile pentru a pierde în greutate

Lehet, hogy érdekel