Cel mai bun raport nutrient pentru pierderea de grăsimi. Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid

cel mai bun raport nutrient pentru pierderea de grăsimi
Alcoolul nu se calculează în cele mai bune raporturi de nutrienți pentru pierderea în greutate. Experții continuă să dezbată raportul optim dintre cele trei surse principale de nutrienți pentru pierderea în greutate. Ceea ce este mai important decât raportul precis dintre macronutrienți este arderea mai multor calorii decât mâncați. O calorie este o calorie, dar s-ar putea să vă fie mai ușor să respectați un plan de dietă care vă permite să mâncați ceea ce doriți cel mai mult. Nutrienți Carburile îți furnizează corpul cu patru calorii pe gram și provin în general din surse vegetale.

Cel mai bun raport de macronutrienți pentru pierderea în greutate O tendință recentă în scăderea în greutate este de a număra macronutrienții. Acestea sunt substanțe nutritive de care organismul are nevoie în cantități mari pentru creșterea și dezvoltarea normală - și anume carbohidrați, grăsimi și proteine. Pe de altă parte, micronutrienții sunt nutrienți de care organismul dumneavoastră are nevoie doar în cantități mici, cum ar fi vitaminele și mineralele.

Numărarea macronutrienților este similară cu cea a numărului de calorii, dar diferă prin faptul că ține cont de originea caloriilor. Acest articol examinează cel mai bun raport de macronutrienți pentru pierderea în greutate și de ce contează calitatea dietei.

What If The World Went Vegetarian?

Într-un studiu de un an, cercetătorii au randomizat peste de persoane supraponderale la o dietă cu conținut scăzut de grăsimi sau cu conținut scăzut de carbohidrați 1. În primele două luni ale studiului, grupul cu diete cu conținut scăzut de grăsimi a consumat 20 de grame de grăsimi pe zi, în timp ce grupul cu conținut scăzut de carbohidrați a consumat 20 de grame pe zi.

După două luni, membrii ambelor grupuri au început să adauge rm3 pierdere în greutate efecte secundare sau carbohidrați în dieta lor până când au atins cel mai scăzut nivel de consum pe care credeau că îl pot păstra. Deși niciunul dintre grupuri nu a trebuit să consume un anumit număr de calorii, ambele grupuri și-au redus consumul cu o medie de până la de calorii pe zi.

La sfârșitul studiului, grupul cu diete cu conținut scăzut de grăsimi a pierdut 11 kg 5,3 kg comparativ cu grupul cu conținut scăzut de carbohidrați, care a slăbit 6 kg 13,2 kilograme - o simplă diferență de 3,3 kg 1,5 lbs peste pe parcursul unui an 1.

Cele mai bune metode de a reduce grăsimea abdominală

Indiferent de raportul macronutrienților, toate dietele au avut, de asemenea, succes în promovarea pierderii cel mai bun raport nutrient pentru pierderea de grăsimi greutate similare pe o perioadă de doi ani 2. Aceste și alte rezultate arată că orice dietă cu conținut scăzut de calorii poate duce la pierderea în greutate similară pe termen lung 3, 4, 5, 6.

Despre nutritie Cum faci diferenta intre grasimile bune si cele rele? Aceeasi intrebare este valabila si pentru carbohidrati si proteine. Aceste alimente, cunoscute drept macronutrienti, sunt categoriile de nutrienti de care oamenii au nevoie. Ele furnizeaza corpului energie si ii permit sa isi desfasoare multe functii biologice normale. O dieta sanatoasa consta intr-un mix de alimente care sa includa fiecare din aceste trei categorii de macronutrienti, desi nu in cantitati egale.

De asemenea, diferite rapoarte de macronutrienți nu afectează în mod semnificativ cantitatea totală de grăsime pe care o pierdeți pe termen lung. O calorie măsoară cantitatea de energie conținută într-un aliment sau băutură. Fie că este vorba de carbohidrați, grăsimi sau proteine, o calorie alimentară conține aproximativ 4,2 jouli de energie 7.

Prin această definiție, toate caloriile sunt create egale. Cu toate acestea, această ipoteză nu ia în considerare complexitatea fiziologiei umane.

Aportul de calorii contează mai mult decât proporția de macronutrienți pentru pierderea de grăsimi

Alimentele și compoziția lor de macronutrienți vă pot influența foamea, ratele metabolice, activitatea creierului și răspunsul hormonal 8. Deci, în timp ce de calorii de broccoli și de calorii de gogoși conțin aceeași cantitate de energie, acestea vă afectează corpul și alegerile alimentare în moduri foarte diferite.

poate tenisul să vă facă să pierdeți în greutate

Patru cani grame de broccoli conțin de calorii și conțin opt grame de fibre. Dimpotrivă, doar jumătate dintr-o gogoșă geamată de dimensiuni medii oferă de calorii, provenind în mare parte din carbohidrați și grăsimi rafinate 9, Acum imaginați-vă că mâncați patru căni de broccoli odată.

Nu numai că ar fi nevoie de mult timp și efort pentru a mesteca, dar conținutul său ridicat de fibre te-ar lăsa să te simți mai plin decât să mănânci o jumătate de gogoasă, caz în care probabil vei mânca și cealaltă jumătate.

Unt alimentat cu iarbă

În consecință, o calorie nu este doar o calorie. De asemenea, ar trebui să vă concentrați asupra calității dietei pentru a crește respectarea dietei și pierderea grăsimilor.

diablo 2 arzător de grăsime

Cu toate acestea, efectele lor asupra sănătății și capacității tale de a rămâne în ton cu dieta ta diferă. Pentru a pierde în greutate, trebuie să creați un deficit caloric consumând mai puține calorii decât ardeți.

Linia de jos O tendință recentă a pierderii în greutate este numărarea macronutrienților.

Procedând astfel, vă forțați corpul să extragă energie din rezervele sale actuale grăsime corporalăindiferent de dieta carbohidraților, grăsimilor și proteinelor. Odată ce ați creat un deficit caloric, este important să luați în considerare tipurile de alimente pe care le consumați, deoarece unele sunt mai hrănitoare și hrănitoare decât altele.

7 sfaturi despre cum să ardeți grăsimea corporală

Iată câteva alimente și macronutrienți pe care să ne concentrăm, precum și altele de limitat. Alegeți alimente bogate în nutrienți Alimentele bogate în nutrienți conțin niveluri ridicate de nutrienți, dar sunt relativ scăzute în calorii.

Acestea includ alimente precum produse lactate, fasole, leguminoase, cereale integrale, fructe, legume și carne slabă și pește.

  1. Evoluționați 180 de costuri de pierdere în greutate
  2. Bju ca o componentă a pierderii eficiente în greutate.

Multe dintre aceste alimente sunt, de asemenea, bogate în fibre și conțin un procent ridicat de apă. Apa și fibrele ajută la creșterea sentimentului de plenitudine, ceea ce vă poate ajuta să consumați mai puține calorii pe zi Mănâncă alimente bogate în proteine Proteinele promovează sentimentul de plenitudine, previn pierderea musculară și are cel mai mare efect cel mai bun raport nutrient pentru pierderea de grăsimi, ceea ce înseamnă că sunt necesare mai multe calorii pentru a fi digerate decât carbohidrații sau grăsimile 12, 13, Căutați surse de animale slabe, cum ar fi carne, pește, carne de pasăre, ouă și produse lactate.

De asemenea, puteți obține proteina din surse vegetale, cum ar fi soia, cereale și unele legume, inclusiv mazăre verde.

Limitați alimentele grase și bogate în carbohidrați Așa cum unele alimente vă pot ajuta să vă atingeți obiectivele de slăbire, altele le pot sabota.

Meniu cont utilizator

Alimentele care conțin atât grăsimi, cât și carbohidrați stimulează centrul de recompensă din creier și vă cresc pofta, ceea ce poate duce la supraalimentare și creștere în greutate 15, Gogoșele, pizza, cookie-urile, biscuiții, chipsurile de cartofi și alte gustări foarte procesate conțin această combinație captivantă de grăsimi și carbohidrați. Indiferent de carbohidrați sau grăsimi nu au calități de dependență, dar împreună pot fi greu de rezistat.

Consumați alimente bogate în proteine, dar limitați alimentele care conțin o combinație de carbohidrați și grăsimi, deoarece această combinație le face dependente. În timp ce compoziția macronutrienților din dieta dvs. Acest lucru este important deoarece studiile au arătat că cel mai important predictor al pierderii în greutate este respectarea unei diete cu conținut scăzut de calorii 12, 17, Cu toate acestea, respectarea unei diete este dificilă pentru majoritatea oamenilor și acesta este motivul pentru care atât de multe diete eșuează.

fat burn cleanse

Pentru a vă crește șansele de succes cu o dietă cu conținut scăzut de calorii, personalizați-vă raportul de macronutrienți pe baza preferințelor și a stării de sănătate De exemplu, persoanele cu diabet zaharat de tip 2 pot găsi mai ușor controlul glicemiei pe o dietă cu conținut scăzut de carbohidrați decât cu o dietă bogată în carbohidrați 20, 21, În schimb, persoanele sănătoase pot fi mai puțin înfometați și urmează o dietă bogată în grăsimi și săracă în carbohidrați, care este mai ușor de urmat decât o dietă săracă în grăsimi și bogată în carbohidrați 23, Cu toate acestea, dietele care subliniază aportul mare de macronutrienți cum ar fi grăsimile și aportul scăzut al altui cum ar fi carbohidrații nu sunt potrivite pentru toată lumea.

În schimb, puteți constata că vă puteți ține de o dietă care are echilibrul corect de macronutrienți, care poate fi eficient și pentru pierderea în greutate Este posibil să dureze unele încercări și erori. Prin urmare, este important să urmați o dietă cu conținut scăzut de calorii care să se potrivească preferințelor, stilului de viață și obiectivelor dvs.

arzător de grăsimi sigure în timp ce alăptează

Lehet, hogy érdekel