Hill sprints arde grăsime rapid, Cum să arzi mai multe grăsimi cu Hill Sprints

hill sprints arde grăsime rapid

greutatea de trambulină pierde înainte și după pierderea în greutate eșuează

Stația 8: Cricuri de jumping Circuitul 2: Scările Sprint Sprint la conul 1 și înapoi Sprint la conul 2 și înapoi Sprint la conul 3 și înapoi Sprint la conul 4 și înapoi Sprint la conul 5 și înapoi Sprint la conul 4 și înapoi Sprint la conul 3 și înapoi Sprint la conul 2 și înapoi Sprint la conul 1 și înapoi Sprint la conul 5 și spate x 5 Răcire: Static întins 3.

Antrenamentul parcului de greutate corporală Proiectat de antrenorul de celebrități și expertul în calisthenică George "Hit" Richards, acest antrenament în parc este sigur de a arde grasimile și de a crește puterea funcțională rapidă fără greutăți.

greu de pierdut grăsime burta povești de succes xenic de pierdere în greutate

Instrucțiuni: Executați exercițiile ca un circuit, cu puțin până la nici o odihnă între exerciții. Cel mai bun antrenament în parc - Pullups 4 × 10, 20 de secunde odihnă între seturi - Coarda x 2 minute - Dipsuri 4 × 12, 20 de secunde odihnă între seturi - Alpinisti 2 × 1 minut - Pushups 3 × 1 minut 4. Antrenament pentru nisip pentru construirea rezistenței Josh Henkin, CSCS, este creatorul programului Ultimate Sandbag, un protocol dinamic de antrenament de rezistență, menit să sporească performanța atletică și să creeze o forță funcțională.

  • Te obligă să-ți folosești greutatea corporală ca rezistență în timp ce alergi pe o înclinație.
  • Pagina principala Cum să arzi mai multe grăsimi cu Sprinturile Hill Știți deja că intervalele de sprint pot arde grăsimile rapid de șapte ori mai rapid decât cardio-ul stării de echilibrudar cu doar câteva runde de sprinturi de deal puteți incinera grăsimea în timpul necesar pentru a vă lega pantofii.
  • Cum să arzi mai multe grăsimi cu Hill Sprints
  • Cum ardeți grăsime pe spate |
  • Pierde toate burta de grăsime într-o săptămână |

Henkin ne-a oferit cel mai bun antrenament de nisip pentru a intra în formă pentru vară. Instrucțiuni: Executați exercițiile 1A și 1B ca superset, fără să vă odihniți între ele. Faceți 2A, 2B și 2C ca un superset, fără să vă odihniți între exerciții.

Antrenează-te mai greu cu Sprinturi Hill

Faceți 3A, 3B și 3C ca un superset, fără a vă odihni între exerciții. Restul de 30 de secunde între superseturi.

Fitman presents: HARD Hill Sprints Workout (1 x 100m, 120m, 150m, 200m)

Antrenamentul de împachetare a nisipului 1A. Curățați și împingeți presa × Aduceți sacul de la pământ în piept, conducând exploziv prin șolduri. Odată ce punga ajunge la piept, strângeți glutele, torsul și strângeți greutatea în sus hill sprints arde grăsime rapid peste cap.

Întoarceți mișcarea mai încet spre piept, apoi întoarceți repede sacul la sol, conducând șoldurile înapoi în poziția "gata". Rotație rotativă × Stați în picioare în timp ce țineți sacul de nisip în fața dvs.

Puteți arde grăsime la întreținere, corporale grăsimilor curea

Întoarceți încet în timp ce rotiți greutatea chiar în afara genunchiului piciorului de plumb. Treceți prin călcâiul piciorului din față, apoi conduceți corpul și greutatea înapoi în picioare. Comutați părțile laterale pentru fiecare repetare. Rulați greutatea spre trunchi în timp ce strângeți lamele cât mai mult posibil. Deplasați greutatea în poziția de pornire.

Cum ardeți grăsime pe spate

E un rep. Umărul a eșalonat împărțit ghemui × pe fiecare parte În timp ce stați cu picioarele în șold, întindeți-vă greutatea, conducând-o exploziv la un umăr. Intrați într-o poziție înclinată, astfel încât degetele de la picioarele din spate să fie în linie cu tocul piciorului din față. Aduceți-vă piciorul spate pe ceva înălțat, ca o bancă, astfel că partea superioară a piciorului se sprijină hill sprints arde grăsime rapid suprafață.

Squat, împingând greutatea fefit 30 zile fără a fost forța dynamică călcâiul piciorului din față și mingea piciorului din spate ridicat.

smoothie pentru a ajuta la pierderea în greutate rapid cât timp să piardă în greutate după alăptare

Lateral trageți la push-leveraging × pe fiecare parte Începeți în partea superioară a unei poziții de împingere cu sacul de nisip plasat orizontal sub tine, oprit într-o parte. Folosind mâna cea mai îndepărtată de sac, luați mânerul și trageți ușor greutatea peste podea, sub corp. Încercați să nu ridicați sau să vă rotiți șoldurile.

este hiit cel mai bun pentru pierderea de grăsimi pierderea în greutate inhibitori ace

Când greutatea începe să ajungă pe cealaltă parte, încet începe să coboare într-un pushup cu mâna "de lucru" deasupra sacului. Apăsați înapoi și repetați. Punga de nisip se răsucește × pe fiecare parte Deplasați greutatea în greutate, apoi țineți înalt cu geanta ținută orizontal și cu brațele în lateral.

Ruperea musculaturii

Pivotați-vă piciorul stâng și rotiți-vă șoldurile pentru a aduce sacul de nisip chiar în afara genunchiului. Treceți prin călcâiul piciorului drept, trecând rapid greutatea în cealaltă parte, pivotând rapid pentru a absorbi greutatea. Nu ratați prea mult. Pur și simplu încercați să vă deplasați de la o parte la alta.

Antrenează-te mai greu cu Sprinturi Hill - Instruire

Bicepsul Curl × Prindeți mânerele de prindere cu palmele orientate în sus. Ținându-ți umerii în spate, întinzându-ți torsul, învârti încet greutatea.

cum să ardă trans grăsimi cele mai bune articole de îmbrăcăminte de slăbire

Nu vă răsuciți umerii și nu vă răsturnați trunchiul în nici un punct. Balsam de coardă Jumping coarda este una dintre cele mai subevaluate antrenamente de coordonare și atletism.

Pierde toate burta de grăsime într-o săptămână

Este, de asemenea, caldura perfecta pentru orice antrenament. Instrucțiuni: Faceți 10 repetări ale fiecărui tip de salt. Apoi, sprint pentru cinci secunde, întoarce-te și sprint pentru încă cinci secunde la coarda.

Nu vă odihniți între salturi.

hiit cel mai bun pentru pierderea în greutate pierdere în greutate kg

Variați tipurile de salturi de fiecare dată când vă întoarceți la coarda. Procesul de condiționare a coardei de salt - Salt de bază de doi metri - Dublă dublă.

Lehet, hogy érdekel