Pierderea în greutate prin greutăți grele

Ridicarea greutăților grele vs.

Avantajele ridicării greutăților ușoare

Pagina principala Halterofilie pentru slăbit sfaturi de slăbire Ca femeie în domeniul științei exercițiilor fizice timp de 12 ani, am învățat un lucru sau două despre importanța antrenamentului cu greutăți. Când scopul final este pierderea în greutate sau aproape orice obiectiv finalun program de antrenament de forță este o necesitate.

Să fim realiști. Sigur, vă puteți reduce caloriile în jumătate sau puteți petrece dimineața sau seara făcând exerciții cardiovasculare pentru a pierde câteva kilograme, dar vă pot promite că amândoi nu vor dura și vă vor oferi un corp sănătos și funcțional.

Când vine vorba de ridicarea greutăților pentru pierderea în greutate, este important să subliniem câteva puncte cheie.

pierdere în greutate de 5 kg în 10 zile te simți arderea grăsimilor

În primul rând, nu vei deveni MARE când ridici greutăți. În al doilea rând, puteți ridica mai mult decât credeți și ar trebui cu ajutorul unui observator, dacă este necesar.

Bazele zilnice de formare a forței de forță

Și, în sfârșit, dacă antrenamentul cu greutăți se face corect, probabil că vă va face rău la o zi sau două după antrenamente mai ales dacă sunteți nou la antrenamentul de rezistență. Aceasta se numește durere musculară întârziată sau DOMS și este un răspuns normal la antrenamentul cu greutăți.

pierdere în greutate roanoke virginia regim de slabit cu carne

Asigurați-vă că vă întindeți, beți multă apă și încorporați o nutriție bună pentru pierderea în greutate prin greutăți grele vă ajuta corpul să se refacă rapid între antrenamente. Iată cinci puncte cheie de luat în considerare atunci când vă antrenați pentru a vă atinge obiectivele de pierdere în greutate sau de grăsime. La urma urmei, greutatea este doar un număr și nu spune prea multe despre corpul tău. Am 5 "și cântăresc în jur de de lire sterline, în timp ce mama mea are 5" și cântărește în jur de lire sterline.

Cea mai mare diferență este cantitatea de mușchi pe care o avem. Rețineți acest lucru pe măsură ce lucrați pentru a vă atinge obiectivele.

Sfaturi de fitness si program de exercitii specific pentru pierderea din greutate | Despreculturism

Ridicați greutăți grele. Am instruit mulți oameni de-a lungul anilor și nu vă pot spune câți au fost vânduți în scurt timp.

MEDITAŢII PENTRU PIERDEREA IN GREUTATE - MARIANNE WILLIAMSON;

Nu veți obține rezultate ridicând aceleași greutăți pe care le-ați ridicat dacă le-ați ridicat. Trebuie să te îngrași. Creșteți-vă greutatea și creșteți puterea și masa musculară.

Related Content

Creșteți masa musculară și veți crește rata metabolică. Creșteți rata metabolică și veți arde mai multe calorii. Arde mai multe calorii decât consumi și vei slăbi. De fapt, aș putea reduce asta la 20 de minute. Îmi place să mă antrenez alături de prietenii mei de haltere, dar NU am timp sau timp pentru a ridica mai mult de două ore. Cheia este să lucrați din greu pe tot parcursul antrenamentului, minimizând orele de odihnă și menținând ritmul cardiac ridicat.

Iată răspunsul, în cazul în care vă întrebați.

Nu vă puteți aștepta ca rezultatele să facă același lucru pe care l-ați făcut întotdeauna, se numește nebunie, nu? Deci, când spun că vreau să eșuezi, vreau să spun că vreau să te odihnești.

pierderea în greutate pentru începătorii obezi pierderea în greutate pentru începătorii obezi

Vreau să nu reușiți să terminați ultima sau două repetări, pentru că ați luat cele mai grele greutăți. Împingând corpul în afara zonei de confort, îl forțezi să reacționeze și să se schimbe. Corpul tău trebuie să folosească energie pentru a repara și a recupera. Fă-ți corpul să lucreze pentru tine și să nu-ți fie frică să eșuezi. Un superset implică efectuarea a două sau mai multe exerciții care vizează același grup muscular, spate în spate, cu o odihnă minimă între ele.

Care sunt obiectivele tale?

De exemplu, crearea unui set de 12 genuflexiuni grele, urmată de un set de 12 lunges grele, este un superset. Un hibrid implică combinația a două sau mai multe mișcări într-o singură mișcare.

  • Cardio înainte sau după ridicarea greutății: Care este mai bun pentru pierderea în greutate?
  • Între timp, odată cu popularitatea crescândă a taberei de boot și a CrossFit, femeile care au făcut clic cu ridicarea se întreabă dacă mai au nevoie de cardio.
  • Alegerea unei greutăți cu care se antrenează nu este întotdeauna alb sau negru.
  • Grăsime de ardere a corpului

Combinarea unei ghemuituri cu presiunea umărului sau o lovitură cu o ghemuit urmată de o lovitură sunt exemple de exerciții hibride. Prin încorporarea lor în antrenamentul cu greutăți, veți crește intensitatea antrenamentului, ceea ce este excelent pentru pierderea în greutate.

Totul se rezumă la repetări

Se poate concentra pe partea superioară a corpului, partea inferioară a corpului sau întregul corp, menținând în același timp intensitatea.

Desigur, totuși doriți să vă concentrați asupra utilizării greutăților grele. Mai jos este un pierderea în greutate prin greutăți grele de antrenament complet pe circuit. Comutați rapid între exerciții și odihniți-vă un minut la sfârșitul fiecărei runde. Nu vă fie frică să vă odihniți pentru un set, recuperați-vă repede și reveniți mai târziu.

Lehet, hogy érdekel