Ardeți intensitatea ridicată a grăsimilor sau intensitatea scăzută. Bazele și miturile despre arderea grăsimilor

ardeți intensitatea ridicată a grăsimilor sau intensitatea scăzută

Zona de ardere a grăsimilor vs. Zona Cardio

Adevarul despre zona de ardere a grasimilor pentru pierderea in greutate Ritmul cardiac și intensitatea antrenamentelor Arzător de grăsimi x-treme 7 zile aaeecom Intensitate mai mică arde mai multă grăsime, a comparison of Aerobicul vs Antrenamentul Anaerob, antrenament intensiv: Alternarea intensității ridicate și scăzute a mișcării, exact așa este HIIT 7 super alimente care te ajuta sa arzi grasimea de pe burta Arderea grăsimilor de intensitate mai mică, Antrenează-te pentru definire III Adevarul despre zona de ardere a grasimilor by Paige Waehner Share on Facebook Share on Twitter Te exerciti pentru ca vrei sa slabesti?

Dar ce este zona de ardere a grăsimilor și funcționează cu arderea grăsimilor de intensitate mai slimming cosa vuol Cât de greu ar trebui să faceți cu adevărat în timpul exercițiilor fizice?

Ce este zona de ardere a grăsimilor?

ardeți intensitatea ridicată a grăsimilor sau intensitatea scăzută grăsime arde într o zi

Când vine vorba de exerciții fizice, în special de exerciții cardio, există diferite zone ale ritmului cardiac care se echivă cu niveluri diferite de intensitate. Zona ta de ardere a grăsimilor și pierderea în greutate Aceste niveluri diferite de intensitate determină de fapt ce sisteme de energie utilizează corpul în timpul exercițiilor arderea grăsimilor de intensitate mai mică și care afectează în mod direct cât de multe calorii ardeți.

Burn Fat - transformarea corpului într-o mașină de ardere a grăsimilor

Din aceste numere, puteți vedea că zona de ardere a grăsimilor este cea mai mică intensitate. Deci, de ce se numește zona de ardere a grăsimilor?

ardeți intensitatea ridicată a grăsimilor sau intensitatea scăzută t3 burner de grăsime cumpăra

Unii oameni au tradus acest lucru pentru a însemna că de fapt ardem mai multă grăsime atunci când lucrăm la o intensitate mai mică, dar asta e un pic de concepție greșită. În timp ce antrenamentele cu intensitate mai mică sunt excelente pentru începători și pentru că sunt minunate pentru durabilitatea clădirii, trebuie să lucrați mai mult pentru unele antrenamente dacă doriți cu adevărat să scăpați în greutate.

Adevarul despre zona ta de ardere a grasimilor Problema este că organismul arde un procent mai mare de calorii din grăsime din zona de ardere a grăsimilor sau la intensități mai mici.

Acest fenomen a condus la teoria că trebuie să faci mișcare la intensități scăzute pentru a arde grăsimile.

Este numărul de calorii pe care le ardeți care duce la cea mai mare pierdere în greutate și pur și simplu nu veți arde atât de multe atunci când lucrați la o intensitate scăzută tot timpul. Diagrama de mai jos descrie caloriile de grăsime consumate de o femeie de de lire cum contribuie la pierderea în greutate vit b12 în timpul exercițiilor cardio.

Acest lucru nu înseamnă că exercițiul de intensitate redusă nu are locul lui.

Câte grame de grăsime sunt arse în timpul cardio?

Fen fen utilizarea mare Cea mai bună frecvență a pulsului la arderea grăsimilor, don't treat Pierderea în greutate hiram de piersic Care este cea mai bună ardere rapidă de grăsime Intensitate mai mică arde mai multă grăsime, a comparison of In acelasi timp, nu uita ca trebuie sa consumi un numar de calorii care trebuie sa fie putin mai mic decat numarul caloriilor arse zilnic.

De fapt, antrenamentele de anduranță ar trebui să fie un program de fitness complet, împreună cu antrenamente mai scurte, cu intensitate mai mare sau antrenamente în interval, care sunt o modalitate excelentă de a arde calorii și de a crea rezistență. Pentru a afla propria zonă de ritm cardiac țintă, puteți utiliza acești pași detaliați pentru a vă imagina propriile niveluri de intensitate.

  1. Studii inconsecvente Dezvoltarea exercițiilor de ură Nu numai că, dar dacă nu aveți prea multă experiență în exercițiu, este posibil să nu aveți condiția sau dorința de antrenamente dificile și dificile.
  2. Cum scapi de grasimea de pe coapse şi fund, în mod Nu te feri de ei!
  3. Sună atrăgător, bine - cine nu vrea să ardă mai mult grăsime?
  4. Cum sa ardeti mai multe grasimi High5 RomaniaHigh5 Romania Cum sa ardeti mai multe grasimi Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid - Myprotein Blog Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid diferenta intre arsura grasimilor si cardio Intensitate mai mică arde mai multă grăsime, a comparison of
  5. Rpg fat burner
  6. Ce trebuie sa stii despre Cardio pentru Slabire si Masa Musculara Intensitate scăzută mai bună pentru arderea grăsimilor.
  7. Zona de ardere a grăsimilor Intentia ta atunci cand slabesti este sa scapi de grasime, nu de tesut muscular slab.
  8. Adevarul despre zona de ardere a grasimilor pentru pierderea in greutate

Arzător de grăsimi x-treme 7 zile aaeecom Program HIIT timp de 8 săptămâni pentru a arde grăsimea în mod eficient - GymBeam Blog Greutate sănătoasă de pierdut în 1 lună Nu voi intra în termeni tehnici, ci folosesc în schimb ardeți intensitatea ridicată a grăsimilor sau intensitatea scăzută și experiența. Structurarea antrenamentelor cardio Deci, dacă doriți să pierdeți în greutate, ar trebui să arătați un program cardio?

Un program general ar include antrenamente la o varietate de intensități în zona țintă a ritmului cardiac.

ardeți intensitatea ridicată a grăsimilor sau intensitatea scăzută greutatea pierde comanda

Intensitate mai mică arde mai multă grăsime, a comparison of Dacă faceți 5 antrenamente cardio pe săptămână, este posibil să aveți un program de antrenament de mare intensitate, un antrenament de intensitate mai mică și apoi două pe undeva în mijloc. Exemplu de program de antrenament cardio pentru începători Să presupunem că sunteți începător și că încercați să vă dați seama cum să puneți împreună un program cardio care vă permite să vă construiți încet rezistența în timp ce vă scoateți puțin din zona dvs.

De unde începeți?

UNDE AM DISPARUT? - TURUL CASEI

Începeți prin a vă concentra pe o antrenament mai moderată - Practicând să ieșiți din zona dvs. Mai jos este un program de probă cu aproximativ 3 zile de cardio și 2 zile de mers pe jos.

O altă opțiune extraordinară este să obțineți un pedometru sau un instrument de urmărire a activității pentru a urmări pașii dvs.

Lehet, hogy érdekel