Greutatea pierde 120 lbs

Înțelegerea pierderii în greutate: Cum să pierzi 20 de kilograme în timp ce mergi
Cât de mult ar cântări o persoană de de lună pe lună? Acestea au un IMC de 38, 7.

Calitatea alimentelor este importantă A afla cât de mult să mănânci într-o zi este destul de complex. Dacă sunteți o femeie de de kilograme, vă puteți estima necesarul zilnic de calorii, aflând aproximativ câte calorii ardeți. Apoi, vă puteți adapta aportul de energie la obiectivele dvs.

Dacă im 23 și cântărește 195 sunteți peste greutate?

Bacsis Numărul de calorii pe care o femeie de de kilograme ar trebui să le consume zilnic depinde de obiectivele sale de fitness și de cheltuielile de energie. Fie că doriți să pierdeți, să câștigați sau să vă mențineți greutatea corporală, totul depinde de echilibrul energetic, potrivit Institutelor Naționale de Sănătate.

Dacă mănânci mai multe calorii decât arzi, te vei îngrașa. Dacă ardeți mai multe calorii decât luați, veți pierde în greutate.

  • Pierde Greutate Lbs Arhive Blog
  • Pierde în greutate în 2 săptămâni natural
  • Pierdere În Greutate | Iunie

Dacă aceste numere sunt aceleași, vă veți menține greutatea corporală. Cerințe energetice pentru femeia de de lire sterline Numărul de calorii pe care le arzi într-o zi depinde de metabolismul și nivelul de activitate.

Cum să slăbești când ai aproape 400 de kilograme

Rata metabolică de odihnă este cantitatea de energie pe care corpul o folosește în repaus. Include energia pe care organele voastre o folosesc doar pentru a vă menține corpul în funcțiune. Puteți calcula acest număr utilizând ecuația Harris-Benedict. Ecuația Harris-Benedict este o formulă care folosește înălțimea, greutatea, vârsta și sexul pentru a estima rata metabolică de odihnă.

De exemplu, o femeie de 40 de ani de de kilograme, care are o înălțime de 5 picioare și 3 inci, are o rată metabolică stimulante de pierdere în greutate de odihnă de 1.

eco slim bilig

După ce ați calculat rata metabolică de odihnă, trebuie să vă dați seama de nivelul de activitate. Puteți utiliza un contor de pași pe telefon sau ceas pentru a vă monitoriza pașii pentru o zi.

Aceste calculatoare estimează de obicei cheltuielile dvs. De asemenea, trebuie să țineți cont de numărul de calorii pe care le ardeți la sala de sport.

Unbelievable 1 Year Bodybuilding Transformation! - 120lbs to 160lbs Bodyweight. - Bulk Progression.

Editura Harvard Health oferă caloriile estimate arse în funcție de activitate și greutatea corporală. Pe baza acestor date, o persoană de de kilograme ar arde de calorii în 30 de minute pe eliptică sau de calorii în 30 de minute în timp ce alerga cu 6 mile pe oră.

Rețineți că greutatea corporală contează atunci când măsurați activitatea, astfel încât o fată de de kilograme arde mai puțin decât una de de kilograme care face aceeași activitate.

Video: I became Anorexic for Instagram 2021, Iunie

Un alt factor care vă afectează cheltuielile de energie este termogeneza activității fără efort. Pe măsură ce treceți prin zi, faceți activități mici, cum ar fi curățarea vaselor sau purtarea de pungi alimentare.

Pagina principala Înțelegerea pierderii în greutate: Cum să pierzi 20 de kilograme în timp ce mergi Mersul pe jos este o modalitate excelentă de a pierde 20 de kilograme din mai multe motive și știind cum să o faci eficient te va ajuta să îți atingi greutatea în cel mai scurt timp. Pentru majoritatea oamenilor, mersul pe jos este plăcut, prietenos și unul dintre cele mai sigure exerciții.

Aceste activități nu sunt considerate exerciții fizice, dar ard calorii. Odată ce ați adăugat toată activitatea pentru ziua respectivă și rata metabolică de odihnă, veți avea o idee despre câte calorii ardeți într-o zi. Pentru a simplifica lucrurile, utilizați un calculator online precum MyPlate, care vă va spune câte calorii să consumați pe zi în funcție de obiectivele dvs.

Obezitate: Cu ce ​​viteză are sens să slăbești?

De exemplu, dacă aveți lbs, pur și simplu introduceți obiectivul, înălțimea și sexul pentru a calcula aportul ideal de energie. Calitatea alimentelor este importantă Indiferent dacă pierdeți sau creșteți în greutate, se reduce echilibrul energetic, dar greutatea pierde 120 lbs alimentelor pe care le consumați încă contează.

De exemplu, consumul unui candy bar versus consumul de fructe.

poate provoca pierderea în greutate raynaud

Zahărul din dulciurile se digeră rapid, în timp ce fibra din fructe încetinește absorbția zahărului în sânge. Fibrele te fac să te simți mai plin, ceea ce te poate ajuta în cele din urmă să mănânci mai puțin și să slăbești. Un studiu din aprilie publicat în Jurnalul FASEB a arătat că creșterea aportului de fibre cu 10 grame pe zi a ajutat subiecții să piardă mai mult în greutate.

zumba ajută la pierderea în greutate

Acest lucru arată că ceea ce mănânci este important, așa că, în loc să te concentrezi pur și simplu pe câte calorii consumi, greutatea pierde 120 lbs în schimb pe tipurile de alimente pe care le consumi. Rețineți că reducerea drastică a aportului de calorii vă poate încetini metabolismul și poate duce la deficiențe de nutrienți, printre alte efecte secundare. Dacă decideți să reduceți aportul de calorii, este mai bine să faceți acest lucru treptat.

cnn cum pierdem în greutate

Începeți prin a reduce până la de calorii pe zi, urmăriți progresul și reglați dieta în consecință.

Lehet, hogy érdekel