Cât de mult timp în zona de arsură a grăsimilor

de Ce Senzație de Arsură în Timpul de Muncă de Bază nu Este Un Lucru Bun
Monitorizarea ritmului cardiac Rata la care bate inima în timpul exercițiului este un indicator excelent al intensității activității. Monitorizarea ritmului cardiac vă ajută să determinați dacă lucrați suficient de mult pentru a arde grăsimi sau dacă lucrați prea mult - ceea ce reduce arderea grăsimilor. Atât corpul bărbaților, cât și cel al femeilor funcționează în același mod: pentru a arde grăsimi trebuie să vă exercitați în zona de antrenament.

Aflați mai multe la coreenvybook. Dar ce anume este acea senzație de arsură și este într-adevăr un barometru pentru eficacitatea unui antrenament?

Curățați tigaia arsă și lustruiți-o în 2 minute - acest amestec este magic, fără efort 👆

Asta e tot ce înseamnă. Nu înseamnă că arzi o tonă de calorii; doar că mușchii tăi au ars tot ATP-ul stocat. Din nou, s-ar putea simți ca și cum ați lucra din greu, deoarece mușchii ab ard și nu puteți face mai mult de 20 de repetări, dar dacă ar fi să purtați un monitor de ritm cardiac în timpul abdomenelor, ar arăta că ritmul cardiac rar depășește 90 de bătăi pe minut.

cât de mult timp în zona de arsură a grăsimilor

Când vine vorba de arderea grăsimilor și de scăderea în greutate, ritmul cardiac este principalul indicator al succesului. Un kilogram de grăsime este egal cu 3.

cât de mult timp în zona de arsură a grăsimilor

Putem aplica această ecuație diferitelor tipuri de rutine de sculptură și cardio pentru a determina care dintre ele oferă cele mai bune rezultate. După cum se spune adesea: nu lucrați mai mult, lucrați mai inteligent.

cât de mult timp în zona de arsură a grăsimilor

Core Invidie de Allison firmei westfahl Să luăm vechi abdomene pe bază de bază de rutină ca un punct de plecare pentru a arde calorii.

Ai putea arde multe calorii în 20 de minute, făcând o jogging moderată.

cât de mult timp în zona de arsură a grăsimilor

În plus, când a fost ultima dată când ai făcut abdomene timp de o oră? Cei mai mulți dintre noi pot dura aproximativ 1 minut, ceea ce se traduce în 3,25 calorii arse— adică mai puțin decât conținutul de calorii al unei mentă de respirație.

Acesta este unul dintre numeroasele motive pentru care nu veți vedea abdomene standard în rutinele mele de sculptură de bază Envy.

cât de mult timp în zona de arsură a grăsimilor

Rețineți, totuși, că, pentru a maximiza cu adevărat arderea grăsimilor în jurul burții, aceste antrenamente de sculptură trebuie să fie asociate cu cardio. Rutinele de sculptură singure nu pot asigura arderea calorică optimă.

cât de mult timp în zona de arsură a grăsimilor

Related: de ce ar trebui să nu mai faci abdomene.

Lehet, hogy érdekel