Diete 1400 calorie

diete 1400 calorie

Regimul de 1400 calorii

Pagina principala » Diabetul de tip 2 » Un plan de masă diabetică calorii Un plan de masă diabetică calorii Dacă vă place să mâncați, un diagnostic de diabet zaharat de tip 2 poate părea ca sfârșitul alimentelor bune cum îl cunoașteți. Este adevărat că va diete 1400 calorie să regândiți ce alimente ați ingerat pentru a vă păstra zahărul din sânge sau glucoza la niveluri sigure și sănătoase.

fusta de slăbire și de sus

Dacă sunteți supraponderal, care este un factor de risc pentru diabetul de tip 2, este posibil să fie necesar să reduceți și numărul de calorii pe care le consumați pentru a ajuta la scăderea în greutate. Vestea bună este că pierdeți excesul de kilograme, împreună cu alte modificări ale stilului de viață, cum ar fi obținerea unui exercițiu mai mare, vă pot ajuta să vă controlați glucoza, astfel încât să nu aveți nevoie să luați medicamente.

În plus, puteți mânca în continuare o varietate de alimente nutritive și delicioase, fără a vă simți lipsiți. Nutrienti pentru diabetici sa gandeasca la momentul planificarii mesei Când vă planificați mesele, este întotdeauna o idee minunată de a vă planifica mesele în jurul legumelor non-amidonice.

robert smith pierderea mai rapidă a greutății eft

Această metodă vă va ajuta să vă îmbunătățiți nutriția și să reduceți consumul de exces de calorii, carbohidrați și grăsimi. O metodă minunată de a folosi se numește metoda plăcii.

In principiu ca sa slabesti, este nevoie sa reduci din aportul caloric. Daca din fire nu prea iti place sportul, insa nu prea poti renunta la portiile uriase cu prajeli si alte mancaruri din categoria bombe calorice, atunci e cazul sa faci unele schimbari in stilul tau de viata daca nu vrei sa ajungi mai tarziu sa te urasti pentru felul in care arati. E momentul sa faci o schimbare.

Metoda plăcii constă în a face o jumătate din legumele dvs. Un sfert din diete 1400 calorie dvs. Înțelegerea surselor de cea mai bună calitate a carbohidraților, a proteinelor și a grăsimilor vă va ajuta să vă mențineți pe deplin și să vă îmbunătățiți controlul asupra zahărului din sânge.

Carbohidrați Carbohidrații reprezintă principala sursă de energie a organelor și nutrienți care afectează cel mai mult zahărul din sânge. Persoanele cu diabet zaharat trebuie să monitorizeze aportul lor de carbohidrați deoarece excesul de carbohidrați, în special sub formă de alimente albe, rafinate, prelucrate și zaharoase, poate ridica zahărul și trigliceridele din sânge și poate avea ca rezultat creșterea soțul meu nu poate pierde în greutate greutate.

Când vă gândiți la carbohidrați, veți dori să vă gândiți atât la porțiuni, cât și la tipuri.

Un plan de masă diabetică 1400-calorii

Alegeți carbohidrații bogați în fibre, cum ar fi cerealele integrale, legumele de amidon, cum ar fi cartofii dulci, laptele cu conținut scăzut de grăsimi, cum ar fi iaurtul grecesc și fructele cu indice glicemic scăzut, cum ar fi fructele de pădure.

Cantitatea totală de carbohidrați pe care ar trebui să o consumați pe masă va depinde de o varietate de factori precum vârsta, sexul, greutatea, controlul glicemiei și nivelul de activitate. În general, majoritatea persoanelor cu diabet beneficiază de consumul de aproximativ 30 până la 45 de grame de carbohidrați pe masă și de aproximativ 15 până la 20 de grame pe gust.

Este întotdeauna o idee bună să vă întâlniți cu un dietetician înregistrat sau un educator cu diabet zaharat certificat pentru a determina cât de mulți carbohidrați sunt potriviți pentru dumneavoastră.

1400 Kcal - Zi

Rețineți că fiecare gram de carbohidrați conține aproximativ patru calorii. Prin urmare, dacă mâncați, 45 de grame de carbohidrați pe masă și 30 de grame pe gustare, veți consuma de calorii pe bază de carbohidrați pe zi. Dacă sunteți vegană sau vegetariană, fasolea și proteinele pe bază de soia, cum ar fi edamame și tofu, sunt și surse de proteine, dar țineți minte că conțin și carbohidrați - și acești carbohidrați ar trebui să fie adăugați la cantitatea totală de carbohidrați pe masă.

cum să slăbească grăsimea de burtă

Proteina conține, de asemenea, patru calorii pe gram. Unele studii sugerează că consumul de grăsimi mai mari, un mic dejun proteic mai ridicat poate reduce hemoglobina A1C la persoanele cu diabet zaharat. Gras Grăsimea este un alt macronutrient care nu conține carbohidrați. Grăsimea joacă un rol important în organism și este necesară pentru absorbția vitaminelor liposolubile.

Acizii grași esențiali, cum ar fi omega 3 și omega 6, reprezintă blocuri de păr, piele și unghii și sunt importante în sănătatea creierului și au proprietăți antiinflamatorii.

Meniu de 1400 calorii pentru dieta

Atunci când alegeți surse de grăsime, veți dori să alegeți grăsimi nesaturate, cum ar fi uleiuri, nuci, semințe, avocado și pești grași cum ar fi sardine și somon. Limitați grăsimi saturate și grasimi trans cât mai des posibil, cum ar diete 1400 calorie brânză integrală, alimente prăjite, carne cu conținut ridicat de grăsimi cum ar fi cârnați și șuncă, unt, cremă și dulciuri, cum ar fi biscuiți și prăjituri.

Porțiuni de grăsime ar trebui să fie, de asemenea, monitorizate, chiar și grăsimi sănătoase, deoarece calorii de grăsimi se pot adăuga rapid. Un gram de grăsime conține nouă calorii. O porție de grăsime, cum ar fi o linguriță de ulei de măsline, este considerată a avea 5 grame de grăsime și 45 de calorii.

  • Pierde greutatea încercând să concepeze
  • Только пищей он ни с кем не делился.

Exemplu Plan de masă diabetică de 3 zile Cum va arăta dieta zilnică când începeți să mâncați cu starea dumneavoastră în minte? Iată un exemplu de plan de masă de trei zile pentru a vă oferi o idee despre cât de ușor este într-adevăr să mâncați sanatos, fără a vă lipsi atunci când aveți diabet de tip 2.

Dieta de (aproape) 1500 de calorii

Acesta include mese de probă pentru micul dejun, prânz, cină și gustări. Este un excelent punct de plecare pentru planificarea meselor viitoare. Rețineți că va trebui să vă rejigrați dacă medicul dumneavoastră vă recomandă să mâncați un număr diferit de diete 1400 calorie -fie, fie 2.

  • Daisy marquez pierdere în greutate
  • Наи неторопливо поднялась, подошла к машинам и переложила вещи в пару сушильных аппаратов.

Ziua 1 1 iaurt grecesc cu conținut scăzut de grăsime simplu ¾ ceapă afine 12 migdale sau 2 linguri de masă de semințe de in Cafea cu lapte Carbohidrat total: ~ 30 de grame de carbohidrați Masa de pranz 1 folie de cereale integrale poate folosi porumb sau orez dacă nu conține gluten O piept de pui la gratar Ceapă, ardei, spanac Partea de căpșuni 1 ¼ ceașcă Carbohidrat total: ~ 45 de grame de carbohidrați Gustare 1 măr mic ~ 4oz cu 1 lingură de unt natural de arahide, unt de migdale, unt de cajou sau unt de soare.

Lehet, hogy érdekel