Hiit studiu de ardere a grăsimilor, Efectul afterburn sau arderea grăsimilor post-antrenament

4 săptămâni de ardere a grăsimilor

Efectul afterburn sau arderea grăsimilor post-antrenament © Autor: Macoveiciuc Andreea Pentru a slăbi mai rapid și a scăpa de kilogramele în plus ai, în general, două alternative: fie reduci aportul de calorii din meniul tău zilnic, fie mărești cantitatea de energie consumată de corpul tău pe parcursul zilei.

Dacă prima variantă nu sună tocmai tentant, cea de-a doua pare mai ușor realizabilă și mai sănătoasă. Totuși, nu puțini sunt cei ce preferă să recurgă la diete în pierderea în greutate care provoacă insomnie unui program zilnic mai activ, activitatea fizică fiind adesea trecută pe ultimul loc în topul priorităților.

Efectul afterburn sau arderea grăsimilor post-antrenament

Vestea îmbucurătoare este că nu trebuie să petreci 1 oră pe zi în sala de forță, nici să alergi un maraton pe săptămână, pentru a intensifica arderea grăsimilor în interiorul corpului tău. Studiile arată că poți maximiza consumul de energie profitând de așa-numitul afterburn effect, sau efectul de ardere a caloriilor după o activitate fizică [7].

Peste de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.

pierzi greutatea după menopauză

Ce este efectul afterburn? În cei mai simpli termeni, efectul afterburn se referă la capacitatea organismului de a menține un consum energetic ridicat după încheierea unui antrenament fizic, indiferent de natura acestuia.

Cele mai bune exerciții de ardere a grăsimilor

Ca regulă generală, cu cât un antrenament este mai intens, cu atât efectul afterburn este mai puternic. De exemplu, o sesiune de intervale de doar 10 minute, constând în sprinturi de 30 de secunde alternate cu alergare ușoară pentru alte 30 de secunde, poate fi mult mai eficientă din punct de vedere al consumului de calorii comparativ cu o ședință de 20 de minute de jogging.

Pentru a înțelege mai bine efectul afterburn, este necesar să facem câteva precizări privind consumul energetic asociat exercițiilor fizice.

  1. Когда Ричард обнял Николь, она задрожала.

Indiferent de tipul de antrenament pe care îl desfășori — cardio, fitness, aerobic — corpul tău consumă o cantitate de energie pentru a funcționa corect și a răspunde variațiilor de intensitate, ritm, rezistență sau durată a exercițiilor fizice. Concepția generală este că antrenamentele de tip cardio ard calorii mai multe, însă studiile au arătat că numărul de calorii arse în timpul exercițiilor cardio și post-antrenament este mai puțin semnificativ în comparație cu cantitatea de energie consumată în timpul și după un antrenament de tip HIIT high intensity interval training sau cu greutăți.

Creșterea ratei metabolice în timpul și după antrenament este așadar cheia slăbirii rapide și a înlocuirii grăsimii corporale cu masă musculară.

fat burner shop în kolkata

Pasionații de fitness sunt probabil familiari cu termenul EPOC — excess post-exercise oxygen consumption, sau consum excesiv de oxigen post-antrenament.

EPOC definește, așadar, creșterea ratei metabolice ulterior unui antrenament fizic, și este o componentă a efectului afterburn [1]. Cum funcționează efectul afterburn?

Cele mai bune metode de a reduce grăsimea abdominală Câte bpm pentru a pierde grăsime Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid Epuizezi micile celule asemanatoare balonului care tin grasimea.

De reținut este însă faptul că organismul uman poate rămâne în starea de consum excesiv de oxigen până la 38 de ore după un antrenament solicitant, ceea ce înseamnă că o singură ședință de exerciții fizice de intensitate ridicată poate accelera arderea caloriilor pe un interval de 38 de ore [2]. Cum este posibil acest lucru?

HIIT: Cel mai bun antrenament pentru arderea grăsimilor?, Câte bpm pentru a pierde grăsime

Dacă în timpul exercițiilor de acest tip organismul se concentrează pe a răspunde diferitelor tipuri de stimuli, iar glicogenul este cel care asigură aportul energetic, odată cu încheierea antrenamentului corpul trebuie să revină la starea sa inițială. Pentru a restabili funcționarea în parametri normali, resursele epuizate dianabol pierde grăsime înlocuite iar mușchii trebuie să se refacă.

  • Cele mai bune exerciții de ardere a grăsimilor
  • Judo ajută să piardă în greutate
  • Pierderea lentă în greutate 21 ziua fix
  • În prezent vrem să obținem totul cât mai repede și cu un efort cât mai mic.
  • Am slabit 5 kg in 12 ore?!?!
  • В любом случае мы должны вести себя так, чтобы наши поступки были очевидными.

Procesul de recuperare implică însă un alt consum de energie, iar aceasta — în lipsa depozitelor de glicogen din mușchi — provin din grăsimile pe care corpul începe să le distrugă într-un ritm mai alert decât în timpul exercițiilor. Așadar, dacă în timpul antrenamentului organismul arde calorii provenite în principal din glicogenul stocat în mușchi, după antrenament sunt consumate în special grăsimile depozitate în țesutul adipos de sub piele.

Totuși, studiile au arătat că EPOC nu este singurul parametru ce definește efectul afterburn.

pierderea în greutate povestiri de succes quora

Cantitatea de acid lactic ce se formează în organism trebuie de asemenea luată în considerare, întrucât sinteza de lactat influențează consumul de calorii după încheierea exercițiilor fizice.

Atunci când efectuezi exerciții solicitante, de tip anaerob, cantitatea de oxigen de care corpul are nevoie pentru a produce energie este mai hiit studiu de ardere a grăsimilor decât cea furnizată prin respirație, prin urmare se crează pierderea grăsimilor de la ipl deficit de oxigen oxygen debt.

Odată cu încheierea antrenamentului, corpul trebuie să consume oxigen în cantități mai mari pentru a reveni la starea de echilibru și la funcționarea sa normală, iar aceasta definește EPOC-ul consumul excesiv de oxigen după antrenament.

HIIT: Cel mai bun antrenament pentru arderea grăsimilor?

Acest compus este un produs normal al metabolismului și contrar ideii generale, este benefic pentru consumul grăsimilor, scăderea în greutate și îmbunătățirea performanței sportive.

Care este legătura dintre acidul lactic și glicogen sau energia consumată în timpul și post-antrenament?

thalia sodi pierdere în greutate

Deficitul de oxigen dă măsura cantității suplimentare de oxigen ce trebuie consumată post-antrenament EPOC pentru oxidarea acidului lactic și refacerea depozitelor de ATP utilizate în timpul exercițiilor. Am stabilit deja că glicogenul acumulat în mușchi este principala sursă de energie a corpului.

satitatea timpurie fără pierderea în greutate

Glicogenul este scindat, în timpul glicolizei, în mai multe molecule de glucoză, care sunt apoi transformate în acid piruvic. În final, energia este eliberată sub formă de ATP. Totuși, atunci când în organism nu există suficient oxigen, acidul piruvic nu mai este transformat în ATP, ci în acid lactic, ce poate ajunge în fluxul sangvin sau se acumulează în mușchi.

În mod firesc, odată ce organismul primește oxigenul necesar, va oxida acidul lactic, generând ATP [5].

Transformare completă în 30 de zile 4 săptămâni de ardere a grăsimilor

Procesul formării de acid lactic este benefic întrucât permite generarea de energie chiar și în lipsa oxigenului, acidul lactic putând fi folosit ca substrat energetic. Totuși, acumularea acestuia în cantități mari în fibrele musculare nu este de dorit, întrucât duce la creșterea acidității musculare iar aceasta interferează cu funcția contractilă a mușchilor.

  • Efectul afterburn sau arderea grăsimilor post-antrenament
  • Cel mai bun mod de a pierde greutatea berii
  • Fat burner cel mai bun rezultat
  • HIIT, campionul arderii grăsimilor și sănătății arteriale • World Class România
  • HIIT: Cel mai bun antrenament pentru arderea grăsimilor?
  • Arderea grăsimilor prin abordare specială HIIT | Kondela Magazine
  • Cele mai bune exerciții de ardere a grăsimilor by Paige Waehner Share on Facebook Share on Twitter E vorba de intensitate Lucrul grozav despre exercițiu este că este unul dintre cele mai importante lucruri pe care le puteți face dacă doriți să ardeți mai multă grăsime.
  • HIIT, campionul arderii grăsimilor și sănătății arteriale vineri, mai 15, scris de World Class Romania HIIT high intensity interval training este un termen larg pentru antrenamente care implică perioade scurte de exercițiu intens alternate cu perioade de recuperare.

Din acest motiv, antrenamentele foarte intense nu trebuie să dureze la fel de mult ca exercițiile cardio clasice, iar recuperarea după un antrenament de tip HIIT sau cu greutăți trebuie să fie o combinație de exerciții active și pasive care să permită consumul rapid al acidului lactic acumulat în fibrele musculare. Antrenamentele cu greutăți și HIIT au fost identificate ca fiind mai eficiente din punct de vedere al hiit studiu de ardere a grăsimilor caloric post-antrenament decât exercițiile cardio.

Totodată, repetițiile mai puține dar cu greutăți mai mari s-au dovedit mai eficiente decât cele cu greutăți mai mici, însă în serii mai multe.

scoateți pata de grăsime din lemn

Rata metabolică după un antrenament intens rămâne ridicată pentru mai mult timp, astfel că organismul arde în mod mai eficient grăsimile decât după o ședință cardio [6].

Lehet, hogy érdekel