Mesele sănătoase ajută la scăderea în greutate

Pierdere în greutate

Sfaturi Modalități de a pierde în greutate folosind metode sănătoase Nu trebuie ă mori de foame mesele sănătoase ajută la scăderea în greutate a lăbi; Și într-adevăr, nu ar trebui ă potim nici pentru a lăbi. Pentru a lăbi în mod ănăto aveți nevoie de multă determinare și răbdare.

Iată un ghid pentr Conţinut: Sfat Nu trebuie să mori de foame pentru a slăbi; Și într-adevăr, nu ar trebui să postim nici pentru a slăbi. Pentru a slăbi în mod sănătos aveți nevoie de multă determinare și răbdare. Iată un ghid pentru pierderea în greutate sănătoasă și cum să o mențineți îndată ce vă atingeți obiectivul. Încorporarea unui plan de scădere mesele sănătoase ajută la scăderea în greutate greutate în mai multe moduri de a vă stimula metabolismul vă poate ajuta să vă atingeți obiectivele mai rapid, asigurând totuși o scădere în greutate sigură și sănătoasă.

Pași Partea 1 din 4: Planificarea pierderii în greutate Discutați cu medicul dumneavoastră despre pierderea în greutate. Asigurați-vă că pierdeți în greutate și acesta este cel mai bun moment pentru a începe să slăbiți. Dacă sunteți gravidă sau aveți o afecțiune medicală, este posibil ca corpul dumneavoastră să aibă nevoie de calorii suplimentare pentru a rămâne sănătos, deci nu este un moment potrivit pentru a începe să slăbiți.

Dacă aveți anumite afecțiuni medicale, cum ar fi hipertensiunea arterială, diabetul sau problemele cardiace, trebuie să vă adresați medicului dumneavoastră înainte de a începe o dietă și un plan de exerciții fizice. De asemenea, ar trebui să discutați cu medicul dumneavoastră despre vârsta dvs. Stabiliți obiective rezonabile și realiste.

Meniu cont utilizator

Deși există o mulțime de reclame dietetice care vă pot ajuta să slăbiți rapid, pierderea lentă și constantă în greutate este cea mai sănătoasă modalitate de a slăbi. În timp ce o dietă de modă te poate ajuta să slăbești rapid, de obicei nu este durabilă pe termen lung și, odată ce oprești o dietă de modă, de obicei te îngrași din nou, sau chiar mai mult.

Incorporează obiectivul zilnic de reducere a caloriilor în planul tău de masă. Pierderea în greutate apare atunci când sunt arse mai multe calorii decât cele luate. Puteți cere medicului dumneavoastră să calculeze numărul exact de calorii pe care ar trebui să le consumați în fiecare zi pentru a se potrivi stării, vârstei, sexului și stilului dvs.

Calculul caloriilor. La fiecare 0,5 kg echivalează cu aproximativ 3. De exemplu, o femeie de 35 de ani moderat activă ar trebui să consume aproximativ 2. Așa că trebuie să își stabilească un obiectiv de reducere a consumului zilnic de calorii până la până la de calorii pentru a pierde în greutate.

Obiectivele zilnice de reducere a caloriilor ar trebui să se bazeze pe vârstă, sex și nivelul de activitate fizică. În plus, trebuie luată în considerare sănătatea fiecărei persoane. Încărcați o aplicație de jurnal alimentar pe computer sau telefon și înregistrați ceea ce mâncați. Iată cum știi câte calorii consumi în fiecare zi.

10 Sfaturi pentru a Slabi FOARTE MULT!

Evitați să vă stabiliți un obiectiv zilnic de calorii prea mic. Consumul de prea puține calorii nu vă ajută neapărat să slăbiți, dar poate chiar împiedica pierderea în greutate. Când omiteți mesele sau mâncați prea puține calorii, corpul dumneavoastră începe să stocheze calorii ca grăsime în loc să ardă calorii. Faceți planuri care să se potrivească intereselor dvs. Există o varietate de planuri sănătoase de slăbire pe care le puteți adapta la propriile preferințe și nevoi.

Indiferent de planul de dietă formal pe care îl ai sau îl faci, trebuie să te asiguri că se potrivește corpului tău pe termen lung, nu doar pentru câteva luni.

Pentru a putea face schimbări de stil de viață sănătoase, este important ca noul plan să se încadreze în viața ta actuală și să nu fie prea dificil de implementat. Reglarea dietei și a modelului de exerciții este doar un aspect, trebuie să schimbi complet alimentele pe care nu le consumi în mod normal și exercițiile pe care nu-ți place să le poți mesele sănătoase ajută la scăderea în greutate pe termen lung. Folosiți experiențele anterioare de scădere în greutate pentru a vă planifica scăderea în greutate.

Atunci când planificați, ar trebui să combinați ceea ce a fost util cu pierderea în greutate din trecut și să eliminați ceea ce nu a fost. Creați un plan flexibil de slăbire. În plus, ar trebui să luați în considerare și un hobby de a dori să slăbiți singur sau de a dori să fiți susținut de alții. Planul de slăbire ar trebui să se potrivească și cu bugetul dvs. Unele programe de dietă pot atrage costuri suplimentare. Costurile pot fi suportate prin înscrierea pentru un abonament la sală, aderarea la un grup special de exerciții fizice, cumpărarea de alimente speciale, cum ar fi suplimente sau alimente sau participarea la întâlniri sau întâlniri de grup.

Scădere / Creştere în greutate

Creșterea activității fizice face, de asemenea, parte dintr-un plan de slăbire. Luați în considerare creșterea unei activități care vă place, cum ar fi mersul pe jos, dansul zumba, ciclismul sau yoga. Elaborați un plan de fitness pe care îl puteți respecta pe termen lung. Planul ideal de exerciții fizice include exerciții de aerobic și de întărire a mușchilor, dar în primul rând doar creșteți nivelul de activitate.

Stabiliți obiective de activitate. Distingeți diferența dintre activitate fizică și exercițiu. Activitatea fizică include activități pe care le faceți în fiecare zi, cum ar fi mersul pe jos, treburile casnice, grădinăritul și alergarea în curte cu copii, nepoți sau animale de companie.

Exercițiul implică o formă regulată de activitate structurată, programată și repetitivă. Cu toate acestea, adăugarea unei anumite activități fizice de exemplu, luarea scărilor în locul liftului, mersul în loc de a conduce etc. Calculați IMC-ul curent și nivelul țintă.

Medicul dumneavoastră vă poate spune IMC. Un IMC sigur este cuprins între 18,5 și Împărțiți-vă greutatea în kilograme nu în kilograme împărțită la pătratul înălțimii dvs. De exemplu, IMC-ul unei persoane care are 1,65 m înălțime și cântărește 74,5 kg este de 27,3. Dacă aveți măsurătorile în lire și inci, trebuie mai întâi să convertiți lire în kilograme și metri.

Apoi, convertiți înălțimea în metri. Deci, IMC-ul acestei persoane este de 27,3.

51 Pierdere în greutate ideas in | diete, nutriție, sănătate

Perseverează conform planului. Pentru a putea slăbi cu succes, trebuie să fiți persistenți și să vă țineți planul pe termen lung. Alăturați-vă unui grup de asistență online. Scrieți planul pe hârtie.

Printre acestea se afla si scaderea colesterolului, despre care iti vorbeam saptamana trecuta. Dar nu orice fel de orez are astfel de calitati.

Unora le este mai util să scrie planul pe hârtie. Includeți motivele pentru care doriți să pierdeți în greutate, propriul plan, cantitatea de greutate pe care doriți să o pierdeți și data la care ați atins obiectivul dorit de greutate. Apoi semnează-l ca și cum ai face contractul. Unele alimente sunt bogate în proteine, cum ar fi carnea slabă, fasolea și peștele. În plus, nucile și ouăle sunt, de asemenea, surse excelente de proteine.

Încercați să evitați crema de brânză, smântână și unt.

  • Alimente care ajută la scăderea în greutate Postat joi, 11 ianuarie Deci, te străduiești să te încadrezi în blugii tăi preferați și te întrebi de ce toate orele pe care le petreci la sală nu par să ofere rezultatele pe care le urmărești.
  • 1 lună 5 kg pierdere în greutate

Alegeți produse din cereale făcute cu cereale integrale. Exemplele includ făină integrală de grâu, fulgi de ovăz și orez brun. Evitați făina de ovăz ambalată, deoarece este adesea bogată în zahăr. Fructele și legumele conțin mai puține calorii decât majoritatea celorlalte alimente și sunt, de asemenea, surse excelente de nutrienți, vitamine și minerale.

Deși fructele sunt o alegere excelentă, ele conțin în continuare calorii și zahăr, așa că ar trebui să mănânci doar 4 porții pe zi, aproximativ 2 căni.

mesele sănătoase ajută la scăderea în greutate

Evitați alimentele goale cu calorii. Grăsimile și zaharurile solide pot adăuga calorii, dar nu și substanțe nutritive. Exemple de alimente cu calorii goale includ prăjituri, prăjituri, pizza, înghețată, băuturi răcoritoare, băuturi sportive, sucuri, hot dog și slănină.

Alegeți alimente congelate sănătoase pentru cină. Cu siguranță, pregătirea meselor cu ingrediente proaspete este cel mai bun și mai sănătos mod. Dar pentru cei care nu au mult timp, alimentele congelate sănătoase pot fi cea mai bună opțiune. Puteți urma aceste instrucțiuni de bază pentru alegerea alimentelor congelate.

Generalitati

Alegeți alimente precum carne slabă, pește, carne de pasăre, legume și cereale integrale. Încercați să vizați o masă cu până la de calorii, 10 până la 18 grame de grăsimi, mai puțin de 4 grame de grăsimi saturate, nu mai mult de mg de sodiu, 5 grame de fibre sau mai mult, de grame de proteine.

Verificați caloriile pe ambalajul alimentelor. Cumpărarea de alimente preambalate cu porții pentru servire vă va ajuta să gestionați mai ușor caloriile. De asemenea, ar trebui să includeți câteva feluri de mâncare rustice și tradiționale în planul de masă. Există mulți oameni cărora le place foarte mult mâncarea populară sau tradițională, așa că, dacă îți place, îi poți mânca; Dar asigurați-vă că faceți alegeri sănătoase pentru a vă ajuta să slăbiți.

Bea multă apă. Deși a bea multă apă este destul de important în unele programe de dietă, există și multe care nu se concentrează prea mult pe aportul de apă și pur și simplu subliniază importanța apei potabile din motive de sănătate. In general vorbind. Unii experți spun că a bea apă când ți-e foame te ajută să te simți plin banda de burtă își pierde greutatea, prin urmare, apa ajută la controlul semnalelor de foame pe care stomacul le trimite către creier.

Evitați băuturile zaharoase, băuturile răcoritoare, băuturile energizante și băuturile sportive. De asemenea, puteți bea multă apă, cum ar fi ceai și cafea neîndulcită, pentru a ajuta la pierderea pierdere în greutate fybogel greutate.

mesele sănătoase ajută la scăderea în greutate

Limitați anumite băuturi, sucuri de fructe, alcool și lapte, cu excepția laptelui degresat. Alimentația emoțională sau confortul fac parte, de asemenea, în alimentația nutrițională. Încercați să găsiți alternative sănătoase la alimentele nesănătoase pe care le consumați deja.

Căutați rețete puternice pentru a găti unele dintre preferatele dvs.

mesele sănătoase ajută la scăderea în greutate

Acordați atenție beneficiilor fizice ale alimentelor. Este posibil să mâncați alimente prăjite care se simt foarte bine în acest moment, dar aceste alimente nu vă vor aduce beneficii corpului în viitor.

Lehet, hogy érdekel