Pierderea de grăsimi burpees. Cum sa faci un burpee

pierderea de grăsimi burpees

Pinterest Când faci un burpee pentru prima dată, s-ar putea să te întrebi ce înseamnă agitația și agitația. Deși este cunoscută sub numele de greutate corporală brutală care arde grăsimi la fel de repede ca și cum își construiește mușchii, și este folosită în mod regulat ca o pedeapsă pentru a sări peste obstacolele în cursele de obstacole, nimic despre cum să simți ca un burpee.

Cum să obțineți rezultate mai bune de formare

Nu Lasă-te să te oprească. Faceți un al doilea burpe și apoi o treime. Continuați să mergeți și după 30 de secunde vă veți întreba cât de mulți mușchi vă pot răni și arde plămânii în același timp. Nu e distractiv să faci Burpees. Indiferent dacă le abordați încet și atingeți un anumit număr de repetări sau încercați să vă grăbiți cât mai multe posibil într-un interval de timp stabilit, veți sparge mai repede decât orice alt exercițiu acolo.

Asta e vestea proastă. Vestea bună este că acest efort este bine meritat. Și Burpees mărește ritmul cardiac la fel de mult ca și sprintul pentru un autobuz, acesta fiind unul dintre motivele pentru care este un favorit regulat printre formatorii HIIT.

Și toate aceste beneficii vin fără nici un echipament, astfel încât să puteți rula bordul oricând, oriunde.

Încerci să pierzi grăsimea de pe burtă? Nu comite aceste greșeli comune - Sănătate -

Citiți mai departe pentru a afla cum să integrați cel mai bine acest exercițiu eficient în antrenamentele dvs. Beneficiile lui Burpees [] Este pierderea de grăsimi burpees să apreciezi virtuțile lui Burpee înainte de a le spune cum să o facă, pentru că odată ce ai scos setul, ai nevoie de ceva convingător pentru a-ți face drumul.

Așa funcționează. Burpee este un adevărat exercițiu de întreg corp pierderea de grăsimi burpees pregătește majoritatea grupurilor musculare majore, îmbunătățind în același timp capacitatea dumneavoastră cardiovasculară și verificând echilibrul și coordonarea. Dacă ați putea face un singur exercițiu pentru tot restul vieții, Burpee ar fi o alegere înțeleaptă pentru a vă menține în cea mai bună formă posibilă.

Burpees nu numai că antrenează un număr de mușchi, ci și rolul lor, astfel încât veți observa îmbunătățirile forței și mobilității în viața de zi cu zi, nu numai în sala de gimnastică.

Asta dacă mergi vreodată la o sală de gimnastică pentru că nu ai nevoie de burpees care necesită un kit zero. Tot ceea ce este necesar este determinarea de oțel necesară pentru a vă trece prin ele … și poate un vecin simpatic care nu se plânge să sărituri în sus și în jos atât de des că lucrează în diferite moduri.

Mai jos sunt o varietate de variații, dar hai să mergem mai întâi prin burpea standard. Cum să faci o Burpee Burpee clasic este o mișcare în patru puncte. Stați într-o ghemuire, cu mâinile pe picioare, în fața picioarelor, pe podea.

Apoi pas cu picioarele în spatele tău și ține brațele întinse astfel încât să te afli într-o poziție ridicată.

pierderea de grăsimi burpees

În această fază, aventurierii pot exercita presiune asupra amestecului, ceea ce sporește cu adevărat nivelul de dificultate. În plan, stai în scânduri înălțate și sară înapoi în mâinile tale cu picioarele tale.

Cum se face antrenamentul de 7 minute

Apoi, termina manevra sarind in aer cu bratele direct deasupra ta. Apoi faceți totul din nou. Sfaturi pentru formularul Burpee "Se întâmplă multe atunci când faci un burpee", spune Dan Baldwin, antrenor al Six3Nine.

Acest lucru inseamna ca bruta poate deveni mai greu si poate reduce cantitatea pe care o poti face, ceea ce inseamna ca pierzi energie si reduc eficacitatea exercitiului. Urmați aceste cinci puncte de îndrumare formale pentru a perfecționa burpea și a obține recompense recompensa.

Cum se face un burpee și beneficiile Burpees pentru pierderea de grăsime

Apoi, folosiți aceste sfaturi dacă doriți să utilizați antrenamentul Burpee eficient, pe care l-am prezentat mai jos. Mobilizează: "Burpea îți poate întinde gleznele, genunchii și încheieturile", spune Baldwin. Bratele tale pot juca un rol aici și, pe măsură ce te mișci de la sufletul împins la saltul ghemuit, miști brațele înainte și peste capul tău pentru înălțime maximă. Greseli comune de evitat Etape de cădere Cum să cauți să cauți cauciucuri Când începeți să vă antrenați, este un impuls comun să renunțați la anumite măsuri pentru a face bruia mai ușoară.

Nu vă bateți, noi eram toți acolo, dar amintiți-vă ce ți-a spus profesorii tăi — te înșeli doar.

pierderea de grăsimi burpees

Dacă taxezi burta cu intensitatea potrivită în orice moment, poți grăsime arzător y anticonceptivos de toate beneficiile sănătoase ale inimii și ale mușchilor. Când începi să treci, stai puțin. Contract Your Core Stadiul de bordură al burpee este esențial pentru a vă asigura că muschii abdominali sunt stimulate suficient.

Asigurați-vă că umerii sunt pierderea de grăsimi burpees cu încheieturile, că miezul tău este contractat și indentat și că spatele tău este egal și neutru cu glutele. Mulți fac greșeala de a-și arcui spatele, negând efecte pozitive ale Burpee asupra afirmațiile reiki pentru pierderea în greutate abdominali și riscând răni în același timp.

Repetiții pentru Zile Ca și în cazul oricărui alt exercițiu, se efectuează mai multe repetări, de dragul cărora nu corespunde direct formării de succes. Concentrați-vă pe tehnica potrivită, așa cum este descris mai sus, și acest lucru vă va ajuta să faceți progrese mai ușoare.

Burpee Challenge Burpee Challenge Burpee Challenge este o modalitate excelentă Pentru a vă întoarce la acesta din urmă: Aveți nevoie doar de cât de repede poți. Primele 15 nu trebuie să dureze mai mult de un minut, dar restul durează mult.

Orice timp sub zece minute pentru cei este destul de impresionant. Scara Burpee Scara Burpee este un alt mod de pierderea de grăsimi burpees pregăti acest rege al exercițiilor. Începeți cu zece burpe, odihniți repede, apoi faceți nouă, opt și așa mai departe. Dacă vă simțiți curajoși, faceți burpe, fluturași și șezuturi pe fiecare treaptă.

Este un sentiment ciudat de a considera sit-up-uri ca o pauza de bun venit.

În primul rând, aș vrea să vă spun: Trebuie să vă schimbați mai întâi atitudinea față de exercițiu.

Max out Acest antrenament dinamic mărește toleranța la acidul lactic, care inundează inevitabil picioarele și ajută la creșterea puterii anaerobe pentru o creștere a capacității de fitness în cantități mari de beneficii de ardere a grăsimilor. În primul rând, determinați setul maxim, făcând cât mai multe burpează posibil înainte de a vă opri. Reduceți puțin acest număr și efectuați trei seturi cu o pierderea de grăsimi burpees de 30 de secunde.

De exemplu, dacă maximul dvs. Respirați acum, greu. Încercați apoi Burpee Challenge de 30 de zile. Frumusețea acestui plan de antrenament este că este scalabil — se bazează pe nivelul dvs.

pierderea de grăsimi burpees

Selectați-vă pedeapsa de bruiaj pentru formarea de mai sus din cele cinci opțiuni diabolice de mai jos, sortate după malignitate Burpee Rău: ] Puneți mâinile și puneți-vă mâinile în afara picioarelor pe podea. Săriți înapoi cu picioarele, astfel încât să vă aflați într-o poziție de imprimare și apoi între mâini.

pierderea de grăsimi burpees

Săriți-vă și bateți-vă peste mâini. Săriți înapoi cu picioarele, astfel încât să vă aflați într-o poziție de presiune ridicată, stoarceți de la piept până la podea și apoi săriți înapoi între mâini. Săriți-vă și bateți-vă pe mâini. Lăsați-vă să cădeți și să vă țineți mâinile în afara picioarelor. Săriți-vă picioarele înapoi, astfel încât să vă aflați în poziția de imprimare superioară și apoi să le aduceți înapoi între mâini.

Bar Facing Burpee Technique

Săriți-vă și aduceți genunchii în piept. Dacă adăugați un salt tuck, trebuie să generați mai multă forță decât o bordură standard. Școala Bell Stați și puneți-vă mâinile pe pământ în afara picioarelor voastre.

Lehet, hogy érdekel