Cum să pierzi grăsimea și să câștigi o masă

cum să pierzi grăsimea și să câștigi o masă

Participați la instruirea la intervale de mare intensitate Câștigarea simultană a mușchilor și pierderea de grăsime nu este un lucru ușor, dar se poate face cu exerciții și mâncare adecvată de rutină.

Procesul necesită dăruire și efort, dar merită să-ți transforme fizicul și să pari și să te simți mai sănătos. Definiția musculară vine atunci când pierdeți grăsime corporală. În primul rând, calculați numărul de calorii de care aveți nevoie pentru a vă menține greutatea utilizând un calculator online care să vadă la vârsta, sexul, dimensiunea și nivelul de activitate.

cum să slăbească în jos corpul rapid pierderea în greutate ginkgo biloba

Apoi, din acest număr, scade între și 1. Deoarece teoretic de calorii echivalează teoretic cu un kilogram de grăsime, scăderea a de calorii pe zi din aportul dvs. Evitați să mâncați mai puțin de 1.

Cele 3 chei pentru pierderea de grăsime și câștigarea masei musculare

Prea puține calorii pot duce la pierderi musculare, pe măsură ce corpul tău se revarsă pentru a ține depozitele de grăsimi în fața a ceea ce percepe ca lipsa de alimente. Pierderea mușchilor este contrară obiectivului tău de a deveni mai puternic și mai definit.

pierderea grasimilor de balet cum să vă slăbiți portofelul de suprasolicitare

Mănâncă o dietă bogată în proteine Pentru a pierde grăsime și a câștiga masa corporală slabă, trebuie să mâncați suficientă proteină. Scopul de a consuma aproximativ 0, 9 grame pe kilogram din greutatea corpului zilnic; pentru o persoană de de kilograme, aceasta se ridică la de grame distribuite pe toate mesele și gustările. Cercetările arată că o strategie de creștere a proteinei, de intensitate mare a intervalului și de formare a forței te ajută să construiești simultan mușchi și să pierzi grăsime.

Account Options

După doar patru săptămâni, participanții au înregistrat creșteri notabile ale masei corpului slab și scăderi ale masei grase. De exemplu, 3 uncii de friptură friptă conținând 23 de grame de proteine; 3 uncii de piept de pui rotisor fără piele conțin 24 de grame de proteine; și 6 uncii de iaurt grecesc simplu, fără grăsime, conțin 17 grame.

suplimentul de arzător de grăsime tropical smoothie cafe cum să și piardă greutatea corporală completă

Umpleți restul aportului zilnic de calorii cu fructe și legume proaspete, cereale integrale și grăsimi nesaturate. Păstrați aportul de zahăr, grăunte rafinate și grăsimi saturate la minimum.

  1. CUM SĂ PIERZI GRĂSIMEA DIN BURTĂ ȘI SĂ CÂȘTIGI MUȘCHIUL FESIER - ALTE SPORTURI -
  2. Sfaturi pentru pierderea în greutate de anul nou
  3. CUM SĂ PIERZI GRĂSIMEA îN TIMP CE PĂSTREZI MUȘCHII - HEALTHS -
  4. Vestea bună: Deși nu este întotdeauna ușor, este total posibil să pierzi grăsime și să câștigi mușchi în același timp.
  5. Pagina principala Cum să pierzi grăsimea și să câștigi mușchi în același timp Există o mulțime de motive pentru a vă antrena, inclusiv îmbunătățirea sănătății, arderea grăsimilor, câștigarea mușchilor și pur și simplu simțirea mai bună.
  6. Cum să câștigi masă musculară și să pierzi grăsime în același timp?

Trenul de forță pentru a câștiga masa corporală slabă Antrenamentul de forță vă ajută să mențineți mușchiul slab, deoarece reduceți caloriile și este esențial pentru a adăuga mai mult mușchi.

Dacă sunteți nou la antrenamentul cu greutatea, începeți cu greutăți ușoare și doar două antrenamente pe săptămână. Faceți cel puțin un set de opt până la 12 repetări ale unui exercițiu pentru a provoca fiecare dintre grupele musculare majore. Opțiunile includ pushups, pullups, rânduri, squats, lunges, prese de umăr și crackere de ardere a grăsimilor de șold.

Ce este slăbitul din grăsime?

În timp, lucrați până la ridicarea greutăților mai grele, efectuând până la șase seturi pe grup de mușchi și un total de șase antrenamente de forță pe săptămână. Folosiți rezistența care se simte grea în ultimele două-trei repetări din fiecare set.

Acordați-vă cel puțin 48 de ore între grupurile musculare lucrate pentru a permite recuperarea și repararea care facilitează creșterea musculară. Discutați cu un profesionist în fitness pentru a vă ajuta să proiectați un program potrivit pentru dvs.

Reduceți aportul caloric pentru a pierde grăsimile

Deși alimentele întregi sunt cele mai bune opțiuni ale tale, Societatea Internațională de Nutriție Sportivă notează că este posibil să apelezi la un supliment proteic, cum ar fi proteina din zer, deoarece este convenabil și oferă un profil de aminoacizi optim, mai ales după exercițiu.

Gustările bune după antrenament conțin, de asemenea, niște carbohidrați pentru a restabili energia și pentru a facilita și mai mult construirea mușchilor. Cerealele integrale, fructele și legumele sunt surse de carbohidrați de calitate.

model pierdere în greutate cum să pierzi grăsimea piciorului în mod natural

Exemple de gustări bune pentru antrenament post-rezistență includ jumătate dintr-un sandwich de curcan pe pâine cu cereale integrale cu salată și roșii; un shake cum să pierzi grăsimea și să câștigi o masă din zer făcut cu lapte și fructe de pădure; sau pui la gratar cu orez brun. Participați la instruirea la intervale de mare intensitate În timpul antrenamentelor cu intensitate mare sau HIIT, alternați exploziile de exerciții cardiovasculare intense cu scurte lovituri de muncă de intensitate mai mică.

suprafață de pierdere în greutate anime pierderea în greutate în thornton colorado

Acest tip de exerciții te ajută să pierzi grăsimea mai eficient decât exercițiile cardiovasculare efectuate într-un ritm constant, a arătat o lucrare publicată într-un număr din în Journal of Obesity.

Un exemplu de antrenament HIIT de 30 de minute este încălzirea pe o banda de alergare timp de 5 minute, iar apoi se alternează 1 minut de sprint complet, cu 1 minut de jogging ușor, repetat de 10 ori.

  • Nu uita dieta ta Un stomac plat și fundul mare fac pentru figura clasică de clepsidră care împodobește atât de multe dintre cele mai tari celebrități ale culturii pop.
  • Pierderi ideale de pierdere în greutate cbs

Se răcește în ultimele 5 minute. Nu renunțați complet la exerciții fizice. Vă ajută să ardeți calorii și să vă păstrați inima sănătoasă, așa că includeți-o în zilele dintre ședințele HIIT.

dr khurram sfaturi de pierdere în greutate cla pentru pierderea de grăsimi

Lehet, hogy érdekel