Noi studii de pierdere în greutate

Dieta universala pentru pierderea în greutate eficientă - Studiu de pierdere în greutate upmc

noi studii de pierdere în greutate

Deoarece scaderea in greutate reprezinta un subiect foarte popular, exista numeroase diete, sfaturi si recomandari care de multe ori pot fi inexacte. Sursa: Pixabay Odata cu inceperea unui nou an, multe persoane tind sa se axeze pe sanatate si pe aspectul fizic prin reducerea greutatii corporale si prin practicarea exercitiilor fizice.

Avand in vedere ca scaderea in greutate reprezinta un subiect foarte cautat si popular, exista numeroase diete, sfaturi, recomandari si tehnici care pot mai mult sau mai putin coplesi persoana interesata dar care si pot afecta negativ sanatatea acesteia. Pe langa informatiile false, incorecte sau pur si simplu inventate care pot exista in unele ghiduri de slabit, exista si informatii care intra in domeniul miturilor, informatii care au fost auzite undeva, candva, dar care au un pic de sens in metoda lor de functionare.

Urmatoarele mituri noi studii de pierdere în greutate printre cele mai cunoscute cand vine vorba de slabit si au fost spulberate prin numeroase studii efectuate fie in trecut fie recent, ducand astfel la o reducere a informatiilor inexacte. Evitarea micului dejun ajuta la pierderea in greutate Plecand de la ideea ca micul dejun este cea mai importanta masa a zilei si ca evitarea unei mese inseamna un aport mai mic de calorii, nu este greu de observat de ce acest mit este crezut de atat de multe persoane.

Un studiu publicat in a analizat informatiile oferite in a de persoane cu varsta intre 9 si 15 ani cu privire la aportul lor alimentar, revenind apoi cu aceleasi intrebari dupa 20 de ani si comparand informatiile obtinute.

Studiu de pierdere în greutate upmc. Crearea unei strategii sănătoase

Rezultatele studiului au aratat ca participantii care au sarit peste micul dejun atat in tinerete cat si la varsta adulta au prezentat de obicei o circumferinta a taliei mult mai mare si un nivel mai ridical al colesterolului total. Alimente care pot ajuta arderea grasimilor Anumite alimente precum ceapa, avocado, sparanghel, ananas, ghimbir, ceai verde, usturoi si multe altele sunt cunoscute ca si alimente care pot ajuta la arderea mai eficienta a grasimilor prin aplificarea metabolismului.

noi studii de pierdere în greutate

Chiar daca, din nou, ideea principala are sens — un metabolism mai rapid arde mai multe grasimi, deci de ce nu ar exista astfel de alimente? Cu toate acestea, sunt implicati si alti factori precum activitatea si compozitia microbiotei, influentand astfel metabolismul si utilizarea nutrientilor.

noi studii de pierdere în greutate

Cu alte cuvinte, trebuie consumate cantitati mari de anumite alimente doar pentru posibilitatea de noi studii de pierdere în greutate avea un efect minuscul asupra consumului de energie, asta deoarece echilibrul energetic si metabolismul depind de mult mai multi factori, aportul de alimente fiind doar unul dintre ei.

Indulcitorii artificiali sunt benefici Pentru a reduce aportul de zaharuri multe persoane apeleaza la indulcitori cu putine calorii cum ar fi aspartamul, alegere care ar putea reduce intr-adevar numarul de calorii consumate dar care in cele din urma ar putea duce la cresterea in greutate. Chiar daca nu toate studiile au ajuns la aceasta conluzie, multi expertii continuand sa discute despre potentialele efecte ale acestor indulcitori, o revizuire sistematica si meta analiza publicata in a analizat 37 de studii existente deja care au implicat in totalparticipanti si care au investigat impactul indulcitorilor asupra sanatatii metabolice.

noi studii de pierdere în greutate

De luat in considerare Asa cum am mentionat si in articolul despre dificultatile intalnite in domeniul nutritionalefectuarea studiilor nutritonale si analizarea informatiilor oferite sunt mult mai greu de realizat comparativ cu alte domenii, asta deoarece multe dintre aceste studii nu pot fi efectuate in medii controlate, iar altele pot fi finantate de firme sau companii care au un interes direct in alimentul studiat, ducand astfel la suspiciuni si neincredere in rezultatele obtinute.

Indiferent de abordarea aleasa, este recomandat ca oricine doreste sa inceapa o dieta sa consulte prima data medicul si nutritionistul, acestia putand oferi un plan dietetic personalizat, care ia in considerare si posibilele afectiuni existente deja sau diferite deficience.

noi studii de pierdere în greutate

Acest articol este de natura informativa.

Lehet, hogy érdekel