Stați pierderea grăsimilor

stați pierderea grăsimilor

Ciclarea carbohidraților pentru pierderea grăsimilor

Pagina principala Ciclarea carbohidraților pentru pierderea grăsimilor Ciclul cu carbohidrați vă permite să mâncați în continuare carbohidrați fără a adăuga grăsimi corporale și vă ajută să ardeți grăsimile ca combustibil. Iată cum să o faci. O mulțime de planuri de pierdere a grăsimii implică eliminarea carbohidraților. Ingerarea carbohidraților alimentează, de asemenea, depozitele de glucoză și glicogen pentru a preveni stați pierderea grăsimilor.

Glucidele nu sunt esențiale pentru organism, dar fac dietele și consumul în general mult mai ușor și mai plăcut. Consumul de carbohidrați în momente nepotrivite poate, totuși, să determine depozitarea lor ca grăsime. Ciclismul cu carbohidrați este o modalitate de a vă bucura de beneficiile acestui delicios macronutrienți fără ca acesta să ducă la creșterea grăsimii. Puteți folosi chiar această abordare pentru pierderea în greutate. Ce este ciclismul cu carbohidrați? Ciclul cu carbohidrați înseamnă eșalonarea cantității de carbohidrați pe care o consumi, așa că în unele zile mănânci mai mult din ei și în unele zile mănânci mai puțin.

regim de slabit kilostop

Ideea este de a obține beneficiile carbohidraților în unele zile, iar beneficiile consumului de carbohidrați scăzut în alte zile - cel mai bun din ambele lumi.

Cum să carbohidrați ciclul O modalitate simplă de a cicla carbohidrații este să consumați carbohidrați cu conținut scăzut de carbohidrați timp de trei zile, urmat de două zile cu carbohidrați mai stați pierderea grăsimilor.

  • Cum să pierdeți grăsimea din spate Okra pierdere de grăsime
  • Simptome pierdere in greutate Trezi pierderea de grăsime

Zilele cu conținut scăzut de carbohidrați vor ajuta la scăderea în greutate și sensibilitatea la insulină. Zilele bogate în carbohidrați ajută la recuperare, completează glicogenul și susțin creșterea musculară.

Acestea sunt sărace în calorii și carbohidrați, sunt o sursă bună de fibre și nu vă vor afecta ciclul de carbohidrați. Numărați numai carbohidrații complecși cu amidon cum ar fi cartofii dulci.

Păstrați un jurnal nutrițional pentru a înregistra progresul. Acest lucru elimină presupunerile din dietă și le puteți folosi pentru a vedea cum a răspuns corpul dumneavoastră la anumite tactici și pentru a face ajustări.

dieta s

Câți carbohidrați ar trebui să mănânc în timpul ciclismului cu carbohidrați? Pentru a determina cât de stați pierderea grăsimilor carbohidrați ar trebui să mănânci în cea mai înaltă zi din plan, începe cu ,5 grame de carbohidrați pe kilogram de greutate corporală.

4 ceaiuri care topesc grăsimea

Începeți să utilizați 1,5 grame și reglați în funcție de rezultatele dvs. Nivelul activității, intensitatea antrenamentului, vârsta și chiar sexul vor determina numărul de carbohidrați de care aveți nevoie, dar, de regulă, maximum de grame de carbohidrați pe zi este un loc bun pentru a începe.

tarite de griu in cura de slabire

Exemplu de plan de ciclism pentru carbohidrați Iată un exemplu despre cum să faci metoda de ciclare a carbohidraților de 5 zile folosind de grame de carbohidrați ca cea mai mare cantitate într-o zi înaltă. Unii oameni preferă să-și mărească aportul de grăsimi sănătoase în zilele cu carbohidrați mai mici sau în zilele de odihnă pentru a compensa caloriile pierdute.

Este bine de făcut, dar poate interfera cu pierderea în greutate, deoarece grăsimea este un macronutrient dens în calorii. Dacă nu creșteți aportul de grăsimi, veți arde mai multe grăsimi ca combustibil în zilele cu conținut scăzut de carbohidrați, mai ales dacă vă antrenați din greu, efectuați antrenamente cardiovasculare și reduceți caloriile.

Greutate de formare pe un stomac gol și pierderea de grăsime

Cum arde grăsimea cu bicicleta? Ciclismul cu carbohidrați poate funcționa excelent pentru pierderea în greutate. În zilele cu conținut scăzut de carbohidrați, veți pierde grăsime. Scăderea aportului de carbohidrați crește, de asemenea, sensibilitatea la insulină, care este asociată cu o compoziție corporală mai bună adică scăderea grăsimii corporale.

De asemenea, cresc leptina, hormonul care te împiedică să îți fie foame.

cum să pierdeți greutatea cu t3

Aceste două efecte împiedică zilele cu conținut scăzut de carbohidrați să vă blocheze metabolismul și să conducă la o binge, astfel încât să puteți continua să pierdeți în greutate. Când se întâmplă acest lucru, aveți zile bogate în carbohidrați la rând sau luați o masă ieftină într-o zi.

Acest lucru va porni metabolismul, permițând procesul de ardere a grăsimilor să reia.

Trezi pierderea de grăsime

O altă modalitate de a vă readuce pierderea în greutate este să mergeți la zero carbohidrați timp de trei zile. Acesta este singurul moment în care se iau în considerare legumele fibroase, deoarece nu trebuie ingerate carbohidrați în cele trei zile fără carbohidrați.

  • Pierderea de grăsime de pe șolduri | Sfaturi | June
  • Greutate de formare pe un stomac gol și pierderea de grăsime

Nu stați la zero carbohidrați mai mult de trei zile și nu coborâți niciodată sub 50 carbohidrați în restul dietei. Oricare este mai mic și gândirea ta devine tulbure, deoarece creierul are nevoie de o anumită cantitate de carbohidrați pentru a funcționa optim.

Pierderea de grăsime de pe șolduri

Ce fel de carbohidrați ar trebui să mănânci atunci când faci ciclism cu carbohidrați? Utilizați întotdeauna carbohidrați din alimente curate, nu alimente nedorite.

Mănâncă majoritatea carbohidraților devreme în timpul zilei și la masa după antrenament, reducându-se pe măsură ce ziua trece. Nu vă faceți griji cu privire la indicele glicemic al alimentelor, concentrați-vă doar pe menținerea aportului total de carbohidrați pentru ziua respectivă la nivelul țintă.

Surse de carbohidrati curati Acestea sunt cele mai bune surse de carbohidrați curate pe care să le includeți în planul de masă atunci când urmați o dietă în general și când ciclul de carbohidrați: Cartofi la cuptor.

Lehet, hogy érdekel